Щось, що сказав Штайнер у своїх лекціях про мистецтво (“Мистецтво та його місія “), вразило мене дуже сильно (серед іншого), що не має значення, чи використовує мистецтво натуралізм чи ні, але важливо те, чи просвічує дух у творі. Це неадекватна парафраза. Нещодавно я познайомився з художницею початку 20-го століття, яка довела мені це. Її стиль був настільки унікальним і не схожим на інші антропософські мистецькі практики, що переконав мене в тому, в чому я був упевнений, що це можливо. Існує реальне втілення антропософського досвіду, але з дуже відмінним від інших антропософських художників стилем. Я натрапила на цей надзвичайний образ разом з есе Маргарити Хаушки про цю роботу, коли шукала щось інше в інтернеті. Переклад есею Соні Хомріч можна знайти за наступним посиланням: Посилання
Цей документ містить детальний опис та інтерпретацію триптиху Анни Мей початку 20-го століття під назвою “Триптих Грааля”. Картина зображує духовні та історичні події з антропософської перспективи, центральною подією якої є Таємниця Голгофи. На ній зображено два потоки часу, що сходяться в цій центральній точці, з фігурами і символами, що представляють важливих осіб і концепції протягом всієї еволюції Землі, що передували і слідували за подією Христа. Картина має на меті зобразити розгортання космічних подій та їхній вплив на духовний розвиток людства згідно з прозріннями Рудольфа Штайнера.
Триптих “Грааль”, 1909-13, авторства Анни Мей фон Ріхтер (Richter), знищений бомбардуванням під час Другої світової війни.
Моя свідомість постійно проводить паралелі з часом несхожими речами. Коли я побачила це зображення, на думку спав великий твір 20-го століття “Війна” Отто Дікса. Робота Анни Мей фон Ріхтер здається антидотом до жаху і страждань, зображених у творі Дікса.
Обіцянка духовних трансформаційних імпульсів початку 20-го століття, хоч і була спустошена 2 світовими війнами та численними іншими катастрофами, вчиненими та увічненими людьми, тим не менш, вижила в насінні цієї обіцянки, яке продовжує проростати і рости, незважаючи на продовження людських жахіть, у 21-му столітті. Я є свідком цього у своєму житті і в житті тих, кого я зустрічаю, хто продовжує прагнути до духу посеред горя і страждань, готуючи шлях для радості і мудрості.
Триптих Грааля
Щось, що сказав Штайнер у своїх лекціях про мистецтво (“Мистецтво та його місія “), вразило мене дуже сильно (серед іншого), що не має значення, чи використовує мистецтво натуралізм чи ні, але важливо те, чи просвічує дух у творі. Це неадекватна парафраза. Нещодавно я познайомився з художницею початку 20-го століття, яка довела мені це. Її ...