Всі waldorf100 антропософія Біодинаміка брама війна война держава Дипломи ВВПС дозвілля здоров'я казки майстер-класи медицина навчання дорослих пальчикові ігри педагогіка практичні матеріали психологія робота садочки саморозвиток свята року Семінари суспільство театр Травмапедагогіка феноменологія фінанси школи школи під час карантину
Сущностные истории. Между сказкой и басней
Только укрепив свои силы в детстве под руководством понимающего и любящего взрослого, человек сможет противостоять давлению и соблазнам в более позднем возрасте
Пробудження: хлопаємо інтенсивно по тілу, починаючи з ніг і піднімаючись до голови...
От «Я всматриваюсь в мир» к «Я всматриваюсь в душу» — и обратно
О преподавании истории в старших классах
Школа без директора. Її особливо важко уявити суспільству з глибоко вкоріненою традицією надмірної централізації. Еро Пелтонен ділиться фінським досвідом
Урок вчення про тварин у вальдорфській школі
Найважливіше — щоб у цей момент свого життя діти одержують перше глибоке враження про те, як саме стоїть людина у світовому порядку і що означає ця її позиція.
Восемь тезисов о педагогике Рудольфа Штайнера
Есть лошади, принужденные с раннего возраста носить тяжелый груз. И есть другие лошади, которые должны ждать, пока вырастут их кости, разовьются их мускулы
Запитання та відповіді про вальдорфську педагогіку
Чим вальдорфська школа відрізняється від інших? Яку освіту здобувають вчителі та чи використовують вони стандартну систему оцінювання?
Почему развитие чувств ребенка важнее развития абстрактного интеллекта
Что полезнее для малыша: кататься на качелях или смотреть обучающие видео-ролики?
Взрослеть, играя: как игра помогает ребенку стать личностью
В жизни современного ребенка все меньше места и времени для обыкновенной игры… Так в чем же ее глубинный смысл? Что дает она ребенку в школьном возрасте?..