Всі waldorf100 антропософія Біодинаміка брама війна война держава Дипломи ВВПС дозвілля здоров'я казки майстер-класи медицина навчання дорослих пальчикові ігри педагогіка практичні матеріали психологія робота садочки саморозвиток свята року Семінари суспільство театр Травмапедагогіка феноменологія фінанси школи школи під час карантину
Особливості викладання у 4 класі в вальдорфській школі
Ми спробували у такий незвичний спосіб доторкнутись до джерел викладання у другому класі, базуючись на вікових особливостях 10-11-річних дітей.
Особливості викладання у 5 класі в вальдорфській школі
Ми спробували у такий незвичний спосіб доторкнутись до джерел викладання у другому класі, базуючись на вікових особливостях 11-12-річних дітей.
Вірші до свята святого Михаїла
У Бога воїнства багато, Багато в небі Божих сил. І тими Силами керуєш, Архистратиже Михаїл.
Ріст вірусних інфекцій, які атакують ритмічну систему, COV-2-SARS – страх померти
Соматичний рівень: ритмічна система соматично послабила свій імунний захист, надниркові залози та ділянка нирок стали вразливими через хронічний стрес.
Зростання тиску влади – тривожність виживання
Ефірний рівень: конкуренція, глобалізація неоліберальної еліти, влада. Посилення гноблення, диктатури, війни – розпалюють тривоги щодо виживання, потрясіння, паралізують особисту волю.
Ріст конкуренції – страх зазнати невдачі
Астральний рівень: тиск продуктивності та соціально-академічна потреба досягти успіху. Пригнічення ритмічної системи. Дислокація волі людини до центральної нервової системи. Катаболічні...
Ознайомчий триденний інтенсив з вальдорфської педагогіки
Цей курс є початком навчання на трирічному Всеукраїнському Вальдорфському Педагогічному Семінару.
Саме на реальність, дійсність я віднині покладаю надію у виході з цієї кризи людяності, в якій опинилася велика частина міжнародної антропософської спільноти: дійсність, яка має «виступити проти неправильного мислення й виправити його» (© РШ)
Особливості викладання у 3 класі в вальдорфській школі
Ми спробували у такий незвичний спосіб доторкнутись до джерел викладання у другому класі, базуючись на вікових особливостях 9-річних дітей.