Всі антропософія війна дозвілля здоров'я казки медицина педагогіка практичні матеріали психологія саморозвиток суспільство феноменологія школи
Діти та молодь рано усвідомлюють, до якої статі вони себе відносять. Вони потребують уважного керівництва, яке допоможе їм вести здорове та повноцінне життя
Зустріч з Каріне Фінзер «Терапія травми мистецтвом»
Відеозапис зустрічі
Терапевтичне малювання форм в психологічній роботі з дітьми під час війни в Україні
на основі публікації в збірнику тез доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми клінічної психології та нейропсихології», яка відбулася 27-28 квітня 2023 р...
Психотравма та екстрена педагогіка
Педагогічний підхід до психосоціальної стабілізації травмованих дітей і підлітків.
Ріст вірусних інфекцій, які атакують ритмічну систему, COV-2-SARS – страх померти
Соматичний рівень: ритмічна система соматично послабила свій імунний захист, надниркові залози та ділянка нирок стали вразливими через хронічний стрес.
Зростання тиску влади – тривожність виживання
Ефірний рівень: конкуренція, глобалізація неоліберальної еліти, влада. Посилення гноблення, диктатури, війни – розпалюють тривоги щодо виживання, потрясіння, паралізують особисту волю.
Ріст конкуренції – страх зазнати невдачі
Астральний рівень: тиск продуктивності та соціально-академічна потреба досягти успіху. Пригнічення ритмічної системи. Дислокація волі людини до центральної нервової системи. Катаболічні...
Игра вместо курсов раннего развития
«Позволь мне играть!» — вот сокровенный зов ребенка к нам, взрослым
Как вы поступите, если я не сделаю того, что вы хотите?
Как быть, если ребенок меня не слушается?
Зустрічаючи Covid-19 з антропософією
В той час як світом поширюється найсвіжіша пандемія, особливого значення набуває розгляд того, як хвороби, подібні до грипу, описував Рудольф Штайнер