Всі waldorf100 антропософія Біодинаміка брама війна война держава Дипломи ВВПС дозвілля здоров'я казки майстер-класи медицина навчання дорослих пальчикові ігри педагогіка практичні матеріали психологія робота садочки саморозвиток свята року Семінари суспільство театр Травмапедагогіка феноменологія фінанси школи школи під час карантину
Добірка статей до свята врожаю
Матінка Земля – зерно та хліб П’єса до свята врожаю Осінній стіл сезону в дитячому садку Осіння епоха – дивовижна пора, наповнена багатством природи Пальчикова гра “Горошок, бобошок… “ Осіння гра для маленьких пальчиків Від зерна – до каші Як...
Осінній стіл сезону в дитячому садку
Осіння епоха – дивовижна пора, наповнена багатством природи
Як ми з хлопченятами зерно обробляли
Згадуємо про Літування у Франківську
Літо завершилося, в Михайлів час згадуємо про Літування у Франківську
Умови для розвитку якісної практики підготовки вчителів для вальдорфських шкіл та дитячих садків
Бути вчителем у вальдорфській школі - це чудова і водночас вимоглива професія.
Друге попереднє сповіщення про Михаїлову конференцію
Першого класу Вільної вищої школи духовної науки при Езотеричному молодіжному колі (Колі 12)
Хай почують це люди!
Україна та її пошуки ідентичності. Частина III. Ідентичність та Україна
Цей текст ґрунтується на промові для міжнародного форуму “Шляхи духовного розвитку для людини та суспільства”, що була організована 27-28 травня 2023 року у м.Київ у співпраці із...
Україна та її пошуки ідентичності. Частина II. Ідентичність між індивідуальністю та середовищем
Цей текст ґрунтується на промові для міжнародного форуму “Шляхи духовного розвитку для людини та суспільства”, що була організована 27-28 травня 2023 року у м.Київ у співпраці із...
Україна та її пошуки ідентичності. Частина I. Після падіння Радянського Союзу
Цей текст ґрунтується на промові для міжнародного форуму “Шляхи духовного розвитку для людини та суспільства”, що була організована 27-28 травня 2023 року у Києві у співпраці із...
1 сесія офлайн 2 курсу вчительского відділення ВВПС в м. Городенка
Методика викладання у 1 класі в вальдорфській школі
Країна живих садів – історія однієї подорожі
Симон був маленьким мрійником. Найбільше приваблювала його історія про Країну живих садів. Відтоді як хлопчик почув її, він постійно мріяв, що колись відвідає цю країну.
Казочка про хлопчика та янгола
На свято Матусь дітки дивились казочку на столі - це завжди маленьке диво, яке оживає і створює чарівні образи в дитячій уяві.
Показ вистави-казки на столі - особлива діяльність у нашому садочку. Діти занурюються у чарівний світ казки, формують у своїй уяві власні образи героїв казки, душевно супроводжують кожен рух героя.
Від образу предмета до образу процесу
Основним питанням для дослідницької роботи в робочих групах вихователів вальдорфських дитячих садочків є: «Як я можу перетворити своє ефірне тіло на педагогічний інструмент?» Це важливе...
Це був теплий весняний день із сердечними та позитивними людьми.
Коли саме твоє життя залежить від того, чи є ти – бува, з точністю до долей секунди й міліметрів – в потрібний час в потрібному місці.
Робота з батьками. Як говорити, щоб почули, як слухати щоб почути
Дипломна робота студентки Всеукраїнського вальдорфського педагогичного семінару. Роки навчання 2019-2022
Айстра: два роки вальдорфу в Івано-Франківську
Найголовнішим питанням для тих, хто організовує садочок, є створення відчуття захищеності та безпеки. В воєнні часи поняття «безпека» ми сприймаємо інакше.
Особливості викладання у 4 класі в вальдорфській школі
Ми спробували у такий незвичний спосіб доторкнутись до джерел викладання у другому класі, базуючись на вікових особливостях 10-11-річних дітей.
Особливості викладання у 5 класі в вальдорфській школі
Ми спробували у такий незвичний спосіб доторкнутись до джерел викладання у другому класі, базуючись на вікових особливостях 11-12-річних дітей.
Вірші до свята святого Михаїла
У Бога воїнства багато, Багато в небі Божих сил. І тими Силами керуєш, Архистратиже Михаїл.
Ріст вірусних інфекцій, які атакують ритмічну систему, COV-2-SARS – страх померти
Соматичний рівень: ритмічна система соматично послабила свій імунний захист, надниркові залози та ділянка нирок стали вразливими через хронічний стрес.
Зростання тиску влади – тривожність виживання
Ефірний рівень: конкуренція, глобалізація неоліберальної еліти, влада. Посилення гноблення, диктатури, війни – розпалюють тривоги щодо виживання, потрясіння, паралізують особисту волю.
Ріст конкуренції – страх зазнати невдачі
Астральний рівень: тиск продуктивності та соціально-академічна потреба досягти успіху. Пригнічення ритмічної системи. Дислокація волі людини до центральної нервової системи. Катаболічні...
Ознайомчий триденний інтенсив з вальдорфської педагогіки
Цей курс є початком навчання на трирічному Всеукраїнському Вальдорфському Педагогічному Семінару.
Саме на реальність, дійсність я віднині покладаю надію у виході з цієї кризи людяності, в якій опинилася велика частина міжнародної антропософської спільноти: дійсність, яка має «виступити проти неправильного мислення й виправити його» (© РШ)
Особливості викладання у 3 класі в вальдорфській школі
Ми спробували у такий незвичний спосіб доторкнутись до джерел викладання у другому класі, базуючись на вікових особливостях 9-річних дітей.