Дорогі колеги!

Більше 5 років дошкільна Вальдорфська спільнота не зустрічалася для цілеспрямованої спільної взаємодії!

В 2023 році ми радо зустрілися в Києві та в Рівному і це було чудово! Багато через що кожен із нас проходить сьогодні як індивідуальність та, водночас як учасник ініціативи, яка напевно, в тій чи іншій мірі ідентифікує себе із Вальдорф.
Питань накопичилося багато.

Відтак, запрошуємо кожну і кожного з нас, на Дошкільну конференцію вальдорфських ініціатив України 2025, яка відбудеться 28-29 червня 2025 року в передмісті Києва.

Конференція організовується за участі Спілки Вальдорфських Ініціатив України.
Радо приймає – дитячий садок «Сонях». Передмістя Києва, с. Гатне, вул. Абрикосова буд.12. (на гугл мапі – «Вальдорфський садок «Сонях» – 1 км від метро Теремки).

Програма конференції додається.

Для того, щоб ми мали плідну співпрацю, пропонуємо, теми/питання які будуть в площині спільної уваги два дні конференції, взяти для колегіального опрацювання в ініціативах:

• Що для нас означає бути «Вальдорф». Завдяки чому ми ідентифікуємо себе як Вальдорф? Місце/роль нашої ініціативи в на рівні країни, в світі?
• Які потреби ми маємо на сьогодні? Що є життєво важливим і критичним? Чи є щось, що може стати на заваді відкрити двері ініціативи в новому навальному році? З якими викликами зустрічаємося сьогодні і що це означає для нас / вимагає від нас?
2026 рік – 100-річчя з дня відкриття першого Вальдорфського садочка. Весь світ готується до святкування. В Дорнаху в Гьотеанумі, в квітні 2026 року відбудеться педагогічна конференція присвячена цій події.
• Що для нас може бути святкуванням цієї події? Внутрішньо ініціативне святкування; Представлення Вальдорфського дошкілля в фахових педагогічних колах, як надбання 100 років з усього світу, для наступних поколінь. Як приклад – цільові групи на які ми прагнемо орієнтуватися організовуючи заходи: Професійна спільнота (дошкілля) на рівні міст або через національну Асоціацію дошкільників; майбутні вихователі (студенти пед вишів); батьківство (в середині ініціатив чи на рівні міст де є ініціативи, чи на національному рівні (події в містах 1 млн. мешканців. Покази на національних телеканалах; серії статей в газетах, інтернеті, тощо; Або камерні святкування в ініціативах та батьківські зустрічі в ініціативах, спільна казка, тощо; інше.
Маємо впевненість, що в коло Конференції через наші індивідуальності прийдуть нові ідеї для спільного майбутнього.
Водночас, сподіваємося, що завдяки попередньому опрацюванню в ініціативах, означених вище питань, конференцію буде збагачено тим, що прийшло через індивідуальності тих колег, які фізично не матимуть можливості доєднатися для живої роботи але буде принесено через кожного з учасників.
Організаційний внесок – 500 грн.
Харчування сплачується окремо.

УВАГА!!! Кошти є важливою складовою. Водночас, брак коштів не має стати на заваді взяти участь в Конференції! За потреби, отримати підтримку для участі, зазначте про це в реєстраційній формі і ми будемо шукати для цього ресурси.
Водночас, якщо ви маєте можливість та бажання допомогти взяти участь тим, хто тимчасово має певні фінансові обмеження, щоб покрити необхідні витрати для участі, ви можете збільшити свій внесок при реєстрації. І ми із вдячністю приймемо ці цільові кошти.
Враховуючи що значна частина Конференції присвячена фінансам і соціальним питанням, так ми можемо розпочати вправлятися із ними вже зараз!
В свою чергу, наприкінці конференції організаційною групою буде представлений фінансовий звіт по результатах заходу, всім учасникам.
Реєстраційна форма:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfInZhgVL5D8V4Ifej-GnmcDhja4OeDR-klxRgh8Y15iol2aQ/viewform?usp=header
Наперед дякуємо! Всім – успішного проведення випускних, сил та натхнення!
Контактні особи від організаторів: Людмила Кучерова +38(097)646 5735 Андрій Горський +38(067)247 2592
До зустрічі!