Багато людей сьогодні охоче поцікавилися б, чому багато організацій по всьому світі (FAVI, Patagonia, Tegut, Drogerie Markt, Weleda й інші) обирають шлях так званих «бірюзових організацій». Їх представники стверджують, що бізнес стає «бірюзовим», тобто по-справжньому орієнтованим на служіння клієнту та суспільству, стає місцем, де люди працюють на повну силу тому, що їм це подобається, та тому, що у них є свобода для відповідального прийняття рішень. Саме це і стає основним фактором високої ефективності та прибутковості бізнесу.
Цим питанням присвячена конференція-майстерня «Жива компанія: як смисл та цілісність генерують прибуток», що відбудеться в Москві 20 січня.
Організатор – Академія соціального мистецтва – описує тематику та саму подію так:
«Як відомо, проблеми не можуть бути вирішеними на тому ж рівні свідомості, на якому вони виникли. Щоби протистояти основним викликам сучасності, нам потрібно навчитися поєднувати сили голови, серця та волі, навчитися бачити скритий потенціал майбутнього, переключитися з реактивного реагування та рішень на скору руку на проактивне усвідомлене творення бажаного майбутнього.
Саме тому наша конференція організована як майстерня, де кожний учасник зможе дослідити практики, які дозволяють розвивати в собі ці компетенції, оскільки жива організація починається з імпульсу конкретної людини, з її готовності слухати, якості уваги, з її особистої відкритості та довіри».
Детальніше про конференцію можна дізнатися тут: facebook.com/biorgconf.ru або тут: biorgconf.ru
дорослі
Інші новини