Всі антропософія війна дозвілля здоров'я казки медицина педагогіка практичні матеріали психологія саморозвиток суспільство
Зустріч з Каріне Фінзер «Терапія травми мистецтвом»
Відеозапис зустрічі
Терапевтичне малювання форм в психологічній роботі з дітьми під час війни в Україні
на основі публікації в збірнику тез доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми клінічної психології та нейропсихології», яка відбулася 27-28 квітня 2023 р...
Психотравма та екстрена педагогіка
Педагогічний підхід до психосоціальної стабілізації травмованих дітей і підлітків.
Ріст вірусних інфекцій, які атакують ритмічну систему, COV-2-SARS – страх померти
Соматичний рівень: ритмічна система соматично послабила свій імунний захист, надниркові залози та ділянка нирок стали вразливими через хронічний стрес.
Зростання тиску влади – тривожність виживання
Ефірний рівень: конкуренція, глобалізація неоліберальної еліти, влада. Посилення гноблення, диктатури, війни – розпалюють тривоги щодо виживання, потрясіння, паралізують особисту волю.
Ріст конкуренції – страх зазнати невдачі
Астральний рівень: тиск продуктивності та соціально-академічна потреба досягти успіху. Пригнічення ритмічної системи. Дислокація волі людини до центральної нервової системи. Катаболічні...
Как вы поступите, если я не сделаю того, что вы хотите?
Как быть, если ребенок меня не слушается?
Письмо поддержки Международной ассоциации атропософской психотерапии (IFAPA) № 2
Образы страха и их контробразы
Если учесть, что страх – это сужение области сердца и легких, именно эти органы оказываются особенно чувствительным и уязвимыми для протекания вирусных легочных инфекций...
Пробуждение воли. Процесс обучения взрослых
Возможно ли привнести в мир нечто совершенно новое?
Сьогодні на Заході, та й у нас в Україні, багато молодих людей будують свої життєві плани, оминаючи пункт створення сім'ї й виховання власної дитини. Чому?
О чем идет речь в моей собственной жизни?
Ключевые вопросы к биографии
Жак Мольман о каждодневных подарках для жизни
Что такое страх? Зачем он нужен? И как с ним «обращаться»?
Чи вміємо ми любити своїх дітей?
Якої любові потребує дитина? Які фактори сімейного життя впливають на становлення особистості в першу чергу?
Чотири темпераменти: шлях до розуміння людської особистості
Що таке темпераменти і які можливості використання розуміння чотирьох людських типів у допомозі нашим дітям?
Трішечки про педагогічну техніку з точки зору вчителя з «бородою досвіду»
Стосунки між людиною і оточенням. Природниче виховання
Яку відповідальність за життя на Землі ми приймаємо на себе?