Всі waldorf100 антропософія Біодинаміка дозвілля здоров'я казки майстер-класи медицина педагогіка практичні матеріали психологія робота садочки саморозвиток свята року суспільство театр феноменологія школи школи під час карантину
Україна та її пошуки ідентичності. Частина III. Ідентичність та Україна
Цей текст ґрунтується на промові для міжнародного форуму “Шляхи духовного розвитку для людини та суспільства”, що була організована 27-28 травня 2023 року у м.Київ у співпраці із...
Україна та її пошуки ідентичності. Частина II. Ідентичність між індивідуальністю та середовищем
Цей текст ґрунтується на промові для міжнародного форуму “Шляхи духовного розвитку для людини та суспільства”, що була організована 27-28 травня 2023 року у м.Київ у співпраці із...
Україна та її пошуки ідентичності. Частина I. Після падіння Радянського Союзу
Цей текст ґрунтується на промові для міжнародного форуму “Шляхи духовного розвитку для людини та суспільства”, що була організована 27-28 травня 2023 року у Києві у співпраці із...
Робота з батьками. Як говорити, щоб почули, як слухати щоб почути
Дипломна робота студентки Всеукраїнського вальдорфського педагогичного семінару. Роки навчання 2019-2022
Ріст вірусних інфекцій, які атакують ритмічну систему, COV-2-SARS – страх померти
Соматичний рівень: ритмічна система соматично послабила свій імунний захист, надниркові залози та ділянка нирок стали вразливими через хронічний стрес.
Зростання тиску влади – тривожність виживання
Ефірний рівень: конкуренція, глобалізація неоліберальної еліти, влада. Посилення гноблення, диктатури, війни – розпалюють тривоги щодо виживання, потрясіння, паралізують особисту волю.
Ріст конкуренції – страх зазнати невдачі
Астральний рівень: тиск продуктивності та соціально-академічна потреба досягти успіху. Пригнічення ритмічної системи. Дислокація волі людини до центральної нервової системи. Катаболічні...
Ознайомчий триденний інтенсив з вальдорфської педагогіки
Цей курс є початком навчання на трирічному Всеукраїнському Вальдорфському Педагогічному Семінару.
Саме на реальність, дійсність я віднині покладаю надію у виході з цієї кризи людяності, в якій опинилася велика частина міжнародної антропософської спільноти: дійсність, яка має «виступити проти неправильного мислення й виправити його» (© РШ)
Особливості викладання у 2 класі вальдорфської школи
Ми спробували у такий незвичний спосіб доторкнутись до джерел викладання у другому класі, базуючись на вікових особливостях 8-річних дітей.