Осмислення процесу виховання дитини з точки зору духовної науки.
Широке коло знань, що пов‘язуються з реальним життям.
Самовдосконалення здібностей: мисленнєвих, художніх, вольових.
Дослідження феноменів сучасності зі знанням природи людини.
Ознайомлення з новими соціальними ідеями.
Розширення кола спілкування.
Жива творчість у роботі, взаємообмін досвідом з педагогами різних країн, розробка інновацій у галузі педагогіки.
І загально-педагогічний рік
- основи педагогічного підходу;
- людинознавство з точки зору антропософії;
- феноменологічний спосіб спостереження природи;
- історія розвитку вальдорфського руху;
- біографічні дослідження;
- мистецтва: евритмії, музики (зокрема, оволодіння грою на пентаточній флейті), живопису, мовлення;
- малювання форми – ексклюзивне мистецтво в освіті;
- соціальні вправи;
- рукоділля;
- загальний погляд на навчальний план та систему вальдорфської освіти;
- знайомство з антропософською медициною (учення про харчування, лікування дитячих хвороб, алопатична, гомеопатична медицини у світлі духовної науки тощо);
- вступ до лікувальної педагогіки.
Після закінчення першого року студенти отримують сертифікат. Визначивши свій основний фах, можна продовжити навчання на Всеукраїнському вальдорфському педагогічному семінарі, частиною якого є КВПС. Цей крок розширить не тільки досвід та знання, а й географію заходів. Інтенсивні сесії проходитимуть тепер і в інших містах, що дає чудову можливість побувати у вальдорфських школах та садках України.
ІІ методичний за фахом рік
- методика та дидактика викладання у вальдорфській школі/садку: макроритми та мікроритми та їх відображення у роботі педагога, педагогічні одиниці;
- методика викладання мистецтв у відповідності до віку;
- саморозвиток педагога завдяки мистецтву;
- мистецтво мовлення та розповідь у школі;
- ботмеровська гімнастика;
- коловоріт року та свята у вальдорфській системі освіти;
- сім життєвих процесів та їх зв’язок з процесами навчання;
- оцінювання у вальдорфпросторі;
- морально-сутнісні історії як особливий метод виховання;
- педагогічний закон;
- робота з батьками вальдорфської ініціативи.
ІІІ дослідницький рік
- соціальне мистецтво;
- саморозвиток та гігієна роботи педагога;
- робота з мовними явищами: дослідження мовних феноменів у області фонетики, морфології, морфеміки, синтаксису, лексики, – для розвитку основного інструменту роботи педагога;
- виховна робота основного вчителя: театр, проекти, екскурсії, походи;
- готовність дитини до школи, прийом до 1 класу, інтеграція учня до будь-якого класу/групи вальдорфської школи/садочку;
- принципи колегіальної роботи;
- нові напрямки: рухливий клас, інтуїтивна педагогіка;
- методика ведення уроків предметим учителем;
- 7 планетарних якостей.
З чого складається курс:
- 4 інтенсивні сесії протягом року (під час шкільних канікул);
- мікроінтенсиви – 20 навчальних годин щомісяця;
- самостійна робота;
- практики в школах, дитсадках;
- можливі додаткові сесії вечірні та влітку.
Для участі зареєструйтесь у формі за посиланням
Прийом відбувається на основі результатів співбесіди після першого просемінару.
Більше матеріалів про вальдорфські семінари за посиланням.
педагогіка
Всеукраїнський вальдорфський педагогічний семінар
Київське регіональне відділення