Осмислення процесу виховання дитини з точки зору духовної науки.

Широке коло знань, що повязуються з реальним життям.

                                                                                                         Самовдосконалення здібностей: мисленнєвих, художніх, вольових.

Дослідження феноменів сучасності зі знанням природи людини.

                                        Ознайомлення з новими соціальними ідеями.

Розширення кола спілкування.

Жива творчість у роботі, взаємообмін досвідом з педагогами різних країн, розробка інновацій у галузі педагогіки.

 

 

І загально-педагогічний рік 

  • основи педагогічного підходу;
  • людинознавство з точки зору антропософії;
  • феноменологічний спосіб спостереження природи;
  • історія розвитку вальдорфського руху;
  • біографічні дослідження;
  • мистецтва: евритмії, музики (зокрема, оволодіння грою на пентаточній флейті), живопису, мовлення;
  • малювання форми – ексклюзивне мистецтво в освіті;
  • соціальні вправи;
  • рукоділля;
  • загальний погляд на навчальний план та систему вальдорфської освіти;
  • знайомство з антропософською медициною (учення про харчування, лікування дитячих хвороб, алопатична, гомеопатична медицини у світлі духовної науки тощо);
  • вступ до лікувальної педагогіки.

 

Після закінчення першого року студенти отримують сертифікат. Визначивши свій основний фах, можна продовжити навчання на Всеукраїнському вальдорфському педагогічному семінарі, частиною якого є КВПС. Цей крок розширить не тільки досвід та знання, а й географію заходів. Інтенсивні сесії проходитимуть тепер і в інших містах, що дає чудову можливість побувати у вальдорфських школах та садках України.

ІІ методичний за фахом рік

  • методика та дидактика викладання у вальдорфській школі/садку: макроритми та мікроритми та їх відображення у роботі педагога, педагогічні одиниці;
  • методика викладання мистецтв у  відповідності до віку;
  • саморозвиток педагога завдяки мистецтву;
  • мистецтво мовлення та розповідь у школі;
  • ботмеровська гімнастика;
  • коловоріт року та свята у вальдорфській системі освіти;
  • сім життєвих процесів та їх зв’язок з процесами навчання;
  • оцінювання у вальдорфпросторі;
  • морально-сутнісні історії як особливий метод виховання;
  • педагогічний закон;
  • робота з батьками вальдорфської ініціативи.

 

ІІІ дослідницький рік 

  • соціальне мистецтво;
  • саморозвиток та гігієна роботи педагога; 
  • робота з мовними явищами: дослідження мовних феноменів у області фонетики, морфології, морфеміки, синтаксису, лексики, – для розвитку основного інструменту роботи педагога;
  • виховна робота основного вчителя: театр, проекти, екскурсії, походи;
  • готовність дитини до школи, прийом до 1 класу, інтеграція учня до будь-якого класу/групи вальдорфської школи/садочку;
  • принципи колегіальної роботи;
  • нові напрямки: рухливий клас, інтуїтивна педагогіка;
  • методика ведення уроків предметим учителем;
  • 7 планетарних якостей.

 

З чого складається курс:

  • 4 інтенсивні сесії протягом року (під час шкільних канікул);
  • мікроінтенсиви – 20 навчальних годин щомісяця;
  • самостійна робота;
  • практики в школах, дитсадках;
  • можливі додаткові сесії вечірні та влітку.

Для участі зареєструйтесь у формі за посиланням

Прийом відбувається на основі результатів співбесіди після першого просемінару.

Більше матеріалів про вальдорфські семінари за посиланням.