Всі антропософія війна дозвілля здоров'я казки медицина педагогіка практичні матеріали психологія робота садочки саморозвиток суспільство Травмапедагогіка феноменологія школи
Подготовка учителей для свободной вальдорфской школы
Вальдорфские школы предполагают учителя, который больше не является элементом «педагогической системы». Каким образом мы можем этого достичь?
Предлагаем вашему вниманию примерную иллюстрацию того, как работает вальдорфский педагог над поддержанием уровня сознания, необходимого для выполнения его миссии
Що означає «знайти сенс життя» для дитини? Стати щасливим? Осмислити це життя? Теперішні діти несуть у собі завдання щодо майбутнього суспільства, суспільства через 20-30-40 років. Як їх супроводити, аби вони знайшли своє місце у суспільстві?
Можливо, за словами цієї статті ви знайдете ті риси вальдорфського вчителя, без яких його робота була б неможливою
Наш век в своей заботе о «ребенке» направил свои мысли на образование самых младших и предлагает, рекомендует, проводит в жизнь всевозможные проекты в этом направлении, от гимнастики для младенцев до «обучения» в Монтессори и других детских садах
Викладати сухі факти про історичний шлях вальдорфської педагогіки – це точно не по-вальдорфськи. Ми розпочинаємо бесіди із вальдорфськими учителями та вихователями, нашими сучасниками
Звичайні питання без відповідей. Про педагогічний семінар
Що таке вальдорфська освіта і в чому її особливість? Що вона дає студентам і як допомагає вона їм не лише у роботі з класом, але і в вихованні власних дітей?
Что воспринимаем мы, встречая человека? В первую очередь его облик, его физическое тело. В телесном облике наша конституция становится пространственным образом
Восемь тезисов о педагогике Рудольфа Штайнера
Есть лошади, принужденные с раннего возраста носить тяжелый груз. И есть другие лошади, которые должны ждать, пока вырастут их кости, разовьются их мускулы