Всі waldorf100 антропософія Біодинаміка брама вистави війна война держава Дипломи ВВПС дозвілля здоров'я казки майстер-класи медицина навчання дорослих пальчикові ігри педагогіка перші роки життя практичні матеріали психологія робота садочки саморозвиток свята року Семінари Спостереження за рослинами суспільство театр Травмапедагогіка феноменологія фінанси школи школи під час карантину
Порівнюємо: школа вальдорфська і загальноосвітня
Про результати проведеного в Одесі психологічного дослідження
Подобный подход к воспитанию открывает дорогу к полному развитию и раскрытию внутренних, творческих сил ребенка
Маленький ребенок необычайно одарен. Куда уходит с возрастом эта одаренность и почему? Как сделать, чтобы она сохранялась для дальнейшей жизни или хотя бы ее части?
Практичні поради по облаштування «вальдорфського» затишку вдома
Що означає «знайти сенс життя» для дитини? Стати щасливим? Осмислити це життя? Теперішні діти несуть у собі завдання щодо майбутнього суспільства, суспільства через 20-30-40 років. Як їх супроводити, аби вони знайшли своє місце у суспільстві?
Ми пропонуємо варіант вітражу з сюжетом про святого Мартіна. Ця ідея, звичайно, може стати й поштовхом до творчості у пошуку власних сюжетів
Казки, справжні народні, а також так звані літературні (маються на увазі Гете, Гауфа, Гофмана) сьогодні є душевним хлібом для дитини й дорослого. Що несуть схожі між собою первинні казки?
Чого навчають у вальдорфській школі?
Про результати київського психологічного дослідження
Человек сотворен из сил Вселенной. Откуда берутся наши движения и только ли тело с его конечностями в этом участвует?
Епоха Ліхтариків: прощання з осінню
Після мужньої епохи Михаїла у домівку приходить душевна епоха Ліхтариків, епоха Гномів з їхніми скарбами. Які внутрішні ритми співвідносяться з цим святом і як його можна відтворити вдома?