Всі антропософія війна дозвілля медицина педагогіка психологія саморозвиток суспільство школи
З лекцій Міхаеля Цеха, прочитаних на всеукраїнському семінарі для вчителів старших класів вальдорфської школи
Учебный план основного учителя вальдорфской школы в существительных
Выдохи – вдохи, жизни удары – Карма учителя… Цикл Сансары!
Оказывается, молодёжное движение — явление очень новое
«Семилетия» как эвристический инструмент
или почему вальдорфская педагогика работает
Инклюзия и реальность образования
Способны ли мы учиться друг у друга?
По следам конференции в Болонье
Отражение 12 чувств человека в речи. Часть 2
Как пережить грамматику в единстве с чувствами и волей
Отражение 12 чувств человека в речи. Часть 1
"Вперед, к истокам грамматики "
Ваш гід у світі вальдорфської педагогіки в Україні
Чи є примус методом виховання?
У статті представлена спроба проаналізувати одну зі сторін традиційного викладання, а саме звичний для нашої країни «метод виховання і навчання» — примус.
Чотири темпераменти: шлях до розуміння людської особистості
Що таке темпераменти і які можливості використання розуміння чотирьох людських типів у допомозі нашим дітям?
Вальдорфська педагогіка завдяки антропософії має в своєму «арсеналі» особливий терапевтичний інструмент - процес спостереження дитини в колі. Яким чином його можна успішно реалізовувати радить доктор медицини Йохан Бокемюль на основі свого...
Осінь набирає свою силу, і природа готуєтся поринути в сон. Це час боротьби між світлом та пітьмою, як у зовнішньому світі, так і всередині кожної людини. Яким чином Архангел Михаїл може допомогти нам у справі перемоги власних «зміїв»?
Чи справді варто вирушати у далеку путь, аби відкрити для себе щось нове? І чи можливо поєднати подорож та навчальний процес. Пропонуємо вам спогади про поїздку 7 класу до Львова, можливо, це і є одна з відповідей на запитання.
У кожного вчителя свій шлях до педагогіки і до дітей. Своїм досвідом з нами ділиться досвічений вчитель з Нью-Йорку Джаніна Златар
Більшість людей навряд чи зможе уявити щось конкретне, почувши такі слова, як, наприклад, «ефірне тіло». Тим не менше, подібні поняття є стрижнем людинознавства, що лежить в основі вальдорфської педагогіки
Воспоминания выпускников о вальдорфской школе
В сентябре этого года я подумала: вальдорфская школа, в которой я работаю уже 18 лет, мне много дала. А что она дала нашим ученикам, как они вспоминают то время, когда были в школе?
Человек сотворен из сил Вселенной. Откуда берутся наши движения и только ли тело с его конечностями в этом участвует?