Всі антропософія війна дозвілля здоров'я казки медицина педагогіка практичні матеріали психологія саморозвиток суспільство
Зустріч з Каріне Фінзер «Терапія травми мистецтвом»
Відеозапис зустрічі
Терапевтичне малювання форм в психологічній роботі з дітьми під час війни в Україні
на основі публікації в збірнику тез доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми клінічної психології та нейропсихології», яка відбулася 27-28 квітня 2023 р...
Психотравма та екстрена педагогіка
Педагогічний підхід до психосоціальної стабілізації травмованих дітей і підлітків.
Ріст вірусних інфекцій, які атакують ритмічну систему, COV-2-SARS – страх померти
Соматичний рівень: ритмічна система соматично послабила свій імунний захист, надниркові залози та ділянка нирок стали вразливими через хронічний стрес.
Зростання тиску влади – тривожність виживання
Ефірний рівень: конкуренція, глобалізація неоліберальної еліти, влада. Посилення гноблення, диктатури, війни – розпалюють тривоги щодо виживання, потрясіння, паралізують особисту волю.
Ріст конкуренції – страх зазнати невдачі
Астральний рівень: тиск продуктивності та соціально-академічна потреба досягти успіху. Пригнічення ритмічної системи. Дислокація волі людини до центральної нервової системи. Катаболічні...
Как вы поступите, если я не сделаю того, что вы хотите?
Как быть, если ребенок меня не слушается?
Письмо поддержки Международной ассоциации атропософской психотерапии (IFAPA) № 2
Образы страха и их контробразы
Если учесть, что страх – это сужение области сердца и легких, именно эти органы оказываются особенно чувствительным и уязвимыми для протекания вирусных легочных инфекций...
Пробуждение воли. Процесс обучения взрослых
Возможно ли привнести в мир нечто совершенно новое?
Сьогодні на Заході, та й у нас в Україні, багато молодих людей будують свої життєві плани, оминаючи пункт створення сім'ї й виховання власної дитини. Чому?
О чем идет речь в моей собственной жизни?
Ключевые вопросы к биографии
Жак Мольман о каждодневных подарках для жизни
Что такое страх? Зачем он нужен? И как с ним «обращаться»?
Чи вміємо ми любити своїх дітей?
Якої любові потребує дитина? Які фактори сімейного життя впливають на становлення особистості в першу чергу?
Чотири темпераменти: шлях до розуміння людської особистості
Що таке темпераменти і які можливості використання розуміння чотирьох людських типів у допомозі нашим дітям?
Трішечки про педагогічну техніку з точки зору вчителя з «бородою досвіду»
Стосунки між людиною і оточенням. Природниче виховання
Яку відповідальність за життя на Землі ми приймаємо на себе?
Иллюзия и действительность. Создаем ли мы условия для развития?
Человек, приходя в мир, сперва должен всему учиться. Какие же условия способствуют наиболее полной реализации наших способностей, и наоборот? Попробуем разобраться вместе
Возьмите на себя смелость принимать решения, вместо того, чтобы по всякому поводу требовать согласия ребенка
Прості та ефективні поради від вальдорфського вихователя
Естественный путь раскрытия способностей ребенка
Мы не можем предугадать всех задач, с которыми через много лет встретятся наши дети, но уже сейчас даем питание для их возможностей
Одна из главных потребностей ребенка, о которой мы забываем
Скоро одиннадцать вечера, а Фабиан все еще носится по квартире. Четырехлетний малыш весь вечер привлекал к себе внимание. Вот стакан выскользнул из рук...
Что воспринимаем мы, встречая человека? В первую очередь его облик, его физическое тело. В телесном облике наша конституция становится пространственным образом
Почему развитие чувств ребенка важнее развития абстрактного интеллекта
Что полезнее для малыша: кататься на качелях или смотреть обучающие видео-ролики?
«Я должен работать не с детьми, а со своим внутренним конфликтом»
Что вы делаете, когда дети вас не слушают? Как справиться с этим?