Всі антропософія війна дозвілля казки медицина педагогіка практичні матеріали психологія саморозвиток суспільство школи школи під час карантину
Темпераменти у дітей і поводження з ними
Від того, як діють в дитині формуючі сили, залежить дуже багато. Тут наводиться опис чотирьох дітей, в яких ці сили діють по-різному.
У статті відображено глибоке розуміння та проникнення не лише в світ дитинства, а й у таємниці його зв’язків з фізичними та фізіологічними особливостями людини, яка розвивається.
История живая и мертвая в вальдорфской школе
Основной вопрос истории можно сформулировать так: что было, когда меня не было? Какие смыслы могут открыться ученикам и учителям?
Чи є примус методом виховання?
У статті представлена спроба проаналізувати одну зі сторін традиційного викладання, а саме звичний для нашої країни «метод виховання і навчання» — примус.
Чотири темпераменти: шлях до розуміння людської особистості
Що таке темпераменти і які можливості використання розуміння чотирьох людських типів у допомозі нашим дітям?
Вальдорфська педагогіка завдяки антропософії має в своєму «арсеналі» особливий терапевтичний інструмент - процес спостереження дитини в колі. Яким чином його можна успішно реалізовувати радить доктор медицини Йохан Бокемюль на основі свого...
Осінь набирає свою силу, і природа готуєтся поринути в сон. Це час боротьби між світлом та пітьмою, як у зовнішньому світі, так і всередині кожної людини. Яким чином Архангел Михаїл може допомогти нам у справі перемоги власних «зміїв»?
Чи справді варто вирушати у далеку путь, аби відкрити для себе щось нове? І чи можливо поєднати подорож та навчальний процес. Пропонуємо вам спогади про поїздку 7 класу до Львова, можливо, це і є одна з відповідей на запитання.
Я думаю о том, что учитель, а не система, является определяющим. Талантливый или опытный педагог способен любой камень превратить в золото
Давайте уважно розглянемо суть такого виду роботи як розмальовка, та що він може принести дітям
Задумываемся ли мы над тем, что абсолютно всё вокруг нас подчинено ритму?
Не знаєте чи варто обрати вальдорфську школу для дитини? Найбільше тривожить людину те, чого вона не розуміє, не до кінця відчуває. Якщо ж підключити до цього свідомість, тривога розвіюється. Отже, давайте поговоримо про свідомий вибір школи.
Физика как переживание для ощущений, чувств и разума
Почему важен феноменологический подход в обучении? Не теряем ли мы попросту время, разглядывая феномен во всей его полноте? И что же нужно молодому человеку, чтобы приступить к поиску...
Образне мислення та створення казок
Ця стаття розпочинає серію публікацій, присвячених образному мисленню. У цьому циклі статей ми маємо на меті відкрити завісу над тайною образів не тільки в казках, але й в живописі...
Развитие ребенка и изобразительное искусство
То, как ребенок осваивает возможности своего тела, он проявляет в своих рисунках
Чи є дисципліна проблемою для вальдорфського вчителя?
Для підтримання дисципліни вчитель ні на мить не послаблює контролю, але не над дітьми – над собою
Який підхід до занять з фізики використовують вальдорфські школи у своїй практиці?
Рисунок карандашом действует на воображение, рисование акварельными красками на чувства, а художественная лепка на волевые силы, гармонизируя их. Приглашаем к разговору об оздоровлении через руки
То, что в вальдорфской школе нет оценок, многих удивляет. Некоторые очень радуются, другие недоумевают. Может ли вообще существовать школа без оценок?
Естественный путь раскрытия способностей ребенка
Мы не можем предугадать всех задач, с которыми через много лет встретятся наши дети, но уже сейчас даем питание для их возможностей
«Моральні історії» – виховання без примусу
Дитина віком від 7 до 14 років формує свій внутрішній світ. Яким чином це відбувається?
Більшість людей навряд чи зможе уявити щось конкретне, почувши такі слова, як, наприклад, «ефірне тіло». Тим не менше, подібні поняття є стрижнем людинознавства, що лежить в основі вальдорфської педагогіки
Порівнюємо: школа вальдорфська і загальноосвітня
Про результати проведеного в Одесі психологічного дослідження
Подобный подход к воспитанию открывает дорогу к полному развитию и раскрытию внутренних, творческих сил ребенка
Маленький ребенок необычайно одарен. Куда уходит с возрастом эта одаренность и почему? Как сделать, чтобы она сохранялась для дальнейшей жизни или хотя бы ее части?
Чого навчають у вальдорфській школі?
Про результати київського психологічного дослідження
Человек сотворен из сил Вселенной. Откуда берутся наши движения и только ли тело с его конечностями в этом участвует?
Восприятие текста требует сложной душевно-духовной организации, развитой памяти и фантазии. Как же происходит и что представляет собой восприятие текста?
Воспитание ребенка с точки зрения духовной науки
Принципы, которые легли в основу концепции первой вальдорфской школы и вот уже более века являются ориентиром для всемирного вальдорфского движения
Как ребенок «обучается» музыке до 9 лет? Когда стоит учить нотную грамоту? Что такое музыкальная терапия и как она может помочь глухому человеку?
Можливо, за словами цієї статті ви знайдете ті риси вальдорфського вчителя, без яких його робота була б неможливою
С ребенком происходит что-то очень существенное, в результате чего он становится «готовым» к обучению в школе. Каковы же внешние признаки этой «готовности»?
Вивчення навколишнього світу у вальдорфській школі
Спостереження збагачують картину світу дітей. Як це відбувається у 1-му класі? І коли приходить той час, коли можна орієнтуватися у світі й самостійно прокладати маршрути?
Речь пойдет о почти что совершенно новом явлении в нашем окружении.
Первое знакомство с минералогией
Древние греки говорили, что «Бог есть геометр», и, конечно, кристаллы и драгоценные камни являются результатом этой божественной геометрии. Возможно, в драгоценных камнях на Землю...