Всі антропософія війна дозвілля здоров'я казки медицина педагогіка практичні матеріали психологія садочки саморозвиток суспільство Травмапедагогіка школи школи під час карантину
Спостереження перспективи у реальному просторі
Пленер зі спостереження перспективи з 7-8 класом в місті Мукачево, досвід школи “Квінта”
Травма – це рана, рані потрібно допомогти загоїться. Онлайн зустріч з Берндом Руф
Важлива та надихаюча зустріч 24.07.2024 відбулася для українського простору вальдорфської педагогіки та антропософської медицини/психотерапії...
Добірка статей про темпераменти
Від того, як діють в дитині формуючі сили, залежить дуже багато.
Психотравма та екстрена педагогіка
Педагогічний підхід до психосоціальної стабілізації травмованих дітей і підлітків.
«Феномен учительских детей» в практике вальдорфской педагогики
Что значит быть учителем для своих детей или быть воспитателем в детском саду?
Пробуждение живых образов в детской душе
Материал для рассказывания в вальдорфской школе с 1 по 8 класс
З лекцій Міхаеля Цеха, прочитаних на всеукраїнському семінарі для вчителів старших класів вальдорфської школи
Учебный план основного учителя вальдорфской школы в существительных
Выдохи – вдохи, жизни удары – Карма учителя… Цикл Сансары!
Оказывается, молодёжное движение — явление очень новое
Вальдорфська школа на другому столітті свого життя
Запрошення до обміну думками
Дневник дистанционной работы вальдорфского учителя в условиях карантина
Этот текст ни в коем случае не методичка. Мой творческий дневник. Мои поиски, мои радости
Колискова – перше музичне враження дитини
Через цю ніжну пісню ми можемо передати дитині найсильніші емоції та почуття - ласку, любов, турботу
Рекомендации к программам вальдорфских школ
или Как основать новую вальдорфскую школу
Основные черты дошкольного вальдорфского воспитания
Будущее развитие каждого отдельного ребенка и человечества в целом зависит от здорового опыта в первые семь лет жизни
Нова школа, в якій практикується досвід рухливого класу, втілюються українські традиції, а кожна п'ятниця - день походу
Архитипические корни вальдорфской педагогики
Если мы хотим воспитывать и обучать, мы должны знать почему и зачем мы это делаем, а также иметь цель воспитания и пути ее достижения
«Семилетия» как эвристический инструмент
или почему вальдорфская педагогика работает
Руководство по выживанию для вальдорфского учителя
Улыбайся! Сияй! Искрись! Не забывай, что ты — учитель, а не похоронное бюро.
Инклюзия и реальность образования
Способны ли мы учиться друг у друга?
Музыка человека и музыка машин
Что такое музыкальный звук? Это одно и то же — звук из колонок и звук живого инструмента или голоса?
Преподавание языка и мировой литературы
Пример настоящего коммуникативно-ориентированного обучения
Всеукраїнський вальдорфський педагогічний семінар
Київське регіональне відділення
Каждый родитель стоит перед задачей научить ребенка взаимодействовать с окружающим миром, и в некоторых случаях это означает сказать твердое "нет". Кто бы мог подумать, что даже в таком вопросе нам на помощь приходят... сказки!
Малювання форм у програмі вальдорфскої школи
Для чого ми вивчаємо цей незвичайний предмет та за яким планом учні проходять заняття з малювання форм?
Фрагмент лекции из семинара Петера Реббе, лечебного и музыкального педагога вальдорфской школы в Гамбурге
По следам конференции в Болонье
Отражение 12 чувств человека в речи. Часть 2
Как пережить грамматику в единстве с чувствами и волей
Отражение 12 чувств человека в речи. Часть 1
"Вперед, к истокам грамматики "
Ваш гід у світі вальдорфської педагогіки в Україні
Чи вміємо ми любити своїх дітей?
Якої любові потребує дитина? Які фактори сімейного життя впливають на становлення особистості в першу чергу?
Эти люди исходят из аксиомы, что дети учатся везде, всюду и всегда.
Петер Люті, досвідчений швейцарський вчитель, розповідає про глибокі та філософські речі простою мовою. Говорить про народження та смерть, про любов та розвиток. Бо все це для нього – вальдорфська педагогіка.
Чи є примус методом виховання?
У статті представлена спроба проаналізувати одну зі сторін традиційного викладання, а саме звичний для нашої країни «метод виховання і навчання» — примус.
Чотири темпераменти: шлях до розуміння людської особистості
Що таке темпераменти і які можливості використання розуміння чотирьох людських типів у допомозі нашим дітям?
Вальдорфська педагогіка завдяки антропософії має в своєму «арсеналі» особливий терапевтичний інструмент - процес спостереження дитини в колі. Яким чином його можна успішно реалізовувати радить доктор медицини Йохан Бокемюль на основі свого...
Осінь набирає свою силу, і природа готуєтся поринути в сон. Це час боротьби між світлом та пітьмою, як у зовнішньому світі, так і всередині кожної людини. Яким чином Архангел Михаїл може допомогти нам у справі перемоги власних «зміїв»?
Більше, ніж пироги до свят. Про участь батьків у житті школи
Як батьки можуть активно долучитись до розвитку школи, що для цього мають зробити вчителі і які аспекти є важливими? Поговоримо про ролі учасників шкільного вальдорфського життя
Чи справді варто вирушати у далеку путь, аби відкрити для себе щось нове? І чи можливо поєднати подорож та навчальний процес. Пропонуємо вам спогади про поїздку 7 класу до Львова, можливо, це і є одна з відповідей на запитання.
У кожного вчителя свій шлях до педагогіки і до дітей. Своїм досвідом з нами ділиться досвічений вчитель з Нью-Йорку Джаніна Златар
Образне мислення та створення казок
Ця стаття розпочинає серію публікацій, присвячених образному мисленню. У цьому циклі статей ми маємо на меті відкрити завісу над тайною образів не тільки в казках, але й в живописі...
Руководство по выживанию для вальдорфского учителя
Как можно осваивать огромные пласты информации и в то же время сопровождать детей в процессе их становления?