Всі антропософія війна дозвілля казки медицина педагогіка практичні матеріали психологія саморозвиток суспільство школи школи під час карантину
Духовне здоров’я – як можна викладати без ідеології?
На прикладі викладання математикі
Добірка статей про темпераменти
Від того, як діють в дитині формуючі сили, залежить дуже багато.
Учебный план основного учителя вальдорфской школы в существительных
Выдохи – вдохи, жизни удары – Карма учителя… Цикл Сансары!
Про те, як вальдорфська педагогіка супроводжує дитину на кожному етапі її розвитку
Что может стать опорой при написании личных изречений для учеников в конце года?
Дневник дистанционной работы вальдорфского учителя в условиях карантина
Этот текст ни в коем случае не методичка. Мой творческий дневник. Мои поиски, мои радости
Ми мандруємо за будь-якої погоди
Про Лісові Дні у школі "ДітиКвіти"
Нова школа, в якій практикується досвід рухливого класу, втілюються українські традиції, а кожна п'ятниця - день походу
Мои ручки могут говорить, мои ножки могут петь…
О преподавании эвритмии в школе
"Золоті ключики" до сердець першокласників
«Семилетия» как эвристический инструмент
или почему вальдорфская педагогика работает
Развитие основы речи через занятия эвритмией
Именно эвритмия дает возможность внести в школьную жизнь истинно художественные достижения человеческой цивилизации
Вчитель готується до уроку. Як це відбувається?
Инклюзия и реальность образования
Способны ли мы учиться друг у друга?
Первый класс в вальдорфской школе
Фрагменты первого учебного плана
Каждый родитель стоит перед задачей научить ребенка взаимодействовать с окружающим миром, и в некоторых случаях это означает сказать твердое "нет". Кто бы мог подумать, что даже в таком вопросе нам на помощь приходят... сказки!
Чтение – это больше, чем то, что встречает глаз
В чтении заложено намного больше, чем кажется на первый взгляд
Малювання форм у програмі вальдорфскої школи
Для чого ми вивчаємо цей незвичайний предмет та за яким планом учні проходять заняття з малювання форм?
Як вберегти дитину від травлі в школі
Про це має знати кожен вчитель
Чему должны научиться дети сегодня, чтобы пережить вызовы 2050 года
Обзор лекции, прочитанной 1 мая 2019 года в Киеве на вальдорфском педагогическом семинаре
Система оценивания в вальдорфской школе
Характеристика ученика или балл?
По следам конференции в Болонье
Отражение 12 чувств человека в речи. Часть 2
Как пережить грамматику в единстве с чувствами и волей
Отражение 12 чувств человека в речи. Часть 1
"Вперед, к истокам грамматики "
Настроение квинты и детская песня
Что такое "настроение квинты"? Попробуем разобраться вместе.
Ваш гід у світі вальдорфської педагогіки в Україні
Темпераменти у дітей і поводження з ними
Від того, як діють в дитині формуючі сили, залежить дуже багато. Тут наводиться опис чотирьох дітей, в яких ці сили діють по-різному.
У статті відображено глибоке розуміння та проникнення не лише в світ дитинства, а й у таємниці його зв’язків з фізичними та фізіологічними особливостями людини, яка розвивається.
История живая и мертвая в вальдорфской школе
Основной вопрос истории можно сформулировать так: что было, когда меня не было? Какие смыслы могут открыться ученикам и учителям?
Чи є примус методом виховання?
У статті представлена спроба проаналізувати одну зі сторін традиційного викладання, а саме звичний для нашої країни «метод виховання і навчання» — примус.
Чотири темпераменти: шлях до розуміння людської особистості
Що таке темпераменти і які можливості використання розуміння чотирьох людських типів у допомозі нашим дітям?
Вальдорфська педагогіка завдяки антропософії має в своєму «арсеналі» особливий терапевтичний інструмент - процес спостереження дитини в колі. Яким чином його можна успішно реалізовувати радить доктор медицини Йохан Бокемюль на основі свого...
Осінь набирає свою силу, і природа готуєтся поринути в сон. Це час боротьби між світлом та пітьмою, як у зовнішньому світі, так і всередині кожної людини. Яким чином Архангел Михаїл може допомогти нам у справі перемоги власних «зміїв»?
Чи справді варто вирушати у далеку путь, аби відкрити для себе щось нове? І чи можливо поєднати подорож та навчальний процес. Пропонуємо вам спогади про поїздку 7 класу до Львова, можливо, це і є одна з відповідей на запитання.
Я думаю о том, что учитель, а не система, является определяющим. Талантливый или опытный педагог способен любой камень превратить в золото
Давайте уважно розглянемо суть такого виду роботи як розмальовка, та що він може принести дітям