Всі waldorf100 антропософія війна война дозвілля здоров'я казки майстер-класи медицина педагогіка практичні матеріали психологія саморозвиток свята року суспільство театр школи школи під час карантину
Звезды как средство ориентации и внутренней поддержки
Викладання історії в 6 класі через малювання форм
У кожного вчителя є свій досвід і свої способи зберегти фантазійний, творчий бік уроку та цікавість учня до предмету викладання. Вчителі вальдорфських шкіл мають у своєму арсеналі такий...
Темпераменти у дітей і поводження з ними
Від того, як діють в дитині формуючі сили, залежить дуже багато. Тут наводиться опис чотирьох дітей, в яких ці сили діють по-різному.
У статті відображено глибоке розуміння та проникнення не лише в світ дитинства, а й у таємниці його зв’язків з фізичними та фізіологічними особливостями людини, яка розвивається.
Щороку ми звикли бачити в своїх оселях пишно убрану ялинку, проте чи дає це нам пережити в душі щось істинне, древнє, містичне?
Адвент — это время приготовления, особенно для детей — это время радостного предвкушения, которое устремлено к Рождеству и получает в нем свое завершение.
1–2 декабря 2012 года в стенах киевской школы «София» прошел второй всеукраинский круг «Вальдорфская игрушка». Это мероприятие впервые было организовано еще в 2011 году учителями и родителями школы, а вскоре пройдет уже восьмая ярмарка!
Иногда маленькие гномы теряют свою радость и грустят. Но иногда...
История живая и мертвая в вальдорфской школе
Основной вопрос истории можно сформулировать так: что было, когда меня не было? Какие смыслы могут открыться ученикам и учителям?
А Ви знаєте, хто такий святий Мартін і чому ми вшановуємо його пам'ять в ці дні?
Пьеса по сказке Оскара Уайльда. Сказка к празднику фонариков
Граймо разом! Забави та ігри для дітей. Осінь
Осінь ще дарує нам останні теплі деньки. І гра - найліпший спосіб провести цей час! Не знаєте у що пограти - читайте статтю
Чи є примус методом виховання?
У статті представлена спроба проаналізувати одну зі сторін традиційного викладання, а саме звичний для нашої країни «метод виховання і навчання» — примус.
Осень щедро дарит нам свои плоды. Что можно сделать из них с детьми? Несколько идей для наших читателей
Чотири темпераменти: шлях до розуміння людської особистості
Що таке темпераменти і які можливості використання розуміння чотирьох людських типів у допомозі нашим дітям?
Пробуждающее начало урока. Упражнения ритмической части
Примеры простых и одновременно сложных упражнений для ритмической части главного урока
Вальдорфська педагогіка завдяки антропософії має в своєму «арсеналі» особливий терапевтичний інструмент - процес спостереження дитини в колі. Яким чином його можна успішно реалізовувати радить доктор медицини Йохан Бокемюль на основі свого...
Болезнь как возможность для личностного развития
Такие нежелательные детские сопли, вирусы и прочие недуги... Могут ли они стать нашими помощниками на пути развития?
Осінь набирає свою силу, і природа готуєтся поринути в сон. Це час боротьби між світлом та пітьмою, як у зовнішньому світі, так і всередині кожної людини. Яким чином Архангел Михаїл може допомогти нам у справі перемоги власних «зміїв»?
Які образи допоможуть дітям глибоко пережити нові для них букви? Це питання часто хвилює молодих вчителів першого класу на початку року. Тож, декілька історій для натхнення від досвічених колег...
Как обустроить детскую комнату
Идеи и ценные советы для родителей
Сказка о Царевиче и Стране знаний
Вот-вот в школах отдохнувшие дети и учителя соберутся вместе, чтобы продолжить увлекательное и трудное путешествие в Страну знаний. А кто-то, как Царевич, отправиться туда впервые...
Чи є «вальдорфські» діти здоровішими?
За результатами досліджень традиційних та вальдорфських шкіл п’яти країн Європи
Чи справді варто вирушати у далеку путь, аби відкрити для себе щось нове? І чи можливо поєднати подорож та навчальний процес. Пропонуємо вам спогади про поїздку 7 класу до Львова, можливо, це і є одна з відповідей на запитання.
Предлагаем познакомиться с историями о растениях для младших школьников
Стосунки між людиною і оточенням. Природниче виховання
Яку відповідальність за життя на Землі ми приймаємо на себе?
Тяжело учиться в неприглядном окружении
В последние годы появилось множество исследований, в которых изучается воздействие на учащихся интерьерных решений школьных помещений
Хотите ли вы продумать и организовать с ребенком занятие , которое станет удивительным, раскрывающим душу впечатлением и для него, и для вас? Если да, то живопись по-мокрому может стать волшебным ключиком к этой потайной дверце
Граймо разом! Забави та ігри для дітей
Літо - саме час сповна насолодитись рухливими іграми та розвагами. Пропонуємо підбірку цікавих і корисних забав для школярів
Иллюзия и действительность. Создаем ли мы условия для развития?
Человек, приходя в мир, сперва должен всему учиться. Какие же условия способствуют наиболее полной реализации наших способностей, и наоборот? Попробуем разобраться вместе
Любопытные физические открытия
По темам: «Электричество», «Теплота», «Оптика»
Искусство в жизни вашего ребенка
Выражение себя в искусстве — важный элемент сбалансированной «диеты» жизненного опыта маленьких детей. Тренировка руки и тренировка души — вместе это служит прочной основой для тренировки разума
Я думаю о том, что учитель, а не система, является определяющим. Талантливый или опытный педагог способен любой камень превратить в золото
Давайте уважно розглянемо суть такого виду роботи як розмальовка, та що він може принести дітям
Задумываемся ли мы над тем, что абсолютно всё вокруг нас подчинено ритму?
Не знаєте чи варто обрати вальдорфську школу для дитини? Найбільше тривожить людину те, чого вона не розуміє, не до кінця відчуває. Якщо ж підключити до цього свідомість, тривога розвіюється. Отже, давайте поговоримо про свідомий вибір школи.
Физика как переживание для ощущений, чувств и разума
Почему важен феноменологический подход в обучении? Не теряем ли мы попросту время, разглядывая феномен во всей его полноте? И что же нужно молодому человеку, чтобы приступить к поиску...
Образне мислення та створення казок
Ця стаття розпочинає серію публікацій, присвячених образному мисленню. У цьому циклі статей ми маємо на меті відкрити завісу над тайною образів не тільки в казках, але й в живописі...
Развитие ребенка и изобразительное искусство
То, как ребенок осваивает возможности своего тела, он проявляет в своих рисунках
Чи є дисципліна проблемою для вальдорфського вчителя?
Для підтримання дисципліни вчитель ні на мить не послаблює контролю, але не над дітьми – над собою
Який підхід до занять з фізики використовують вальдорфські школи у своїй практиці?
Главное – не мешать детям развиваться. Часть 2
Об этапах развития от 0 до 21 года, природе температуры, создании опоры для ребенка через понимание его возраста
Створення писанки, символіка в орнаменті та кольорах; ігри і легенди у Великдень
Рисунок карандашом действует на воображение, рисование акварельными красками на чувства, а художественная лепка на волевые силы, гармонизируя их. Приглашаем к разговору об оздоровлении через руки
То, что в вальдорфской школе нет оценок, многих удивляет. Некоторые очень радуются, другие недоумевают. Может ли вообще существовать школа без оценок?