Всі антропософія війна дозвілля здоров'я казки медицина педагогіка практичні матеріали психологія садочки саморозвиток суспільство Травмапедагогіка школи школи під час карантину
Спостереження перспективи у реальному просторі
Пленер зі спостереження перспективи з 7-8 класом в місті Мукачево, досвід школи “Квінта”
Травма – це рана, рані потрібно допомогти загоїться. Онлайн зустріч з Берндом Руф
Важлива та надихаюча зустріч 24.07.2024 відбулася для українського простору вальдорфської педагогіки та антропософської медицини/психотерапії...
Добірка статей про темпераменти
Від того, як діють в дитині формуючі сили, залежить дуже багато.
Психотравма та екстрена педагогіка
Педагогічний підхід до психосоціальної стабілізації травмованих дітей і підлітків.
«Феномен учительских детей» в практике вальдорфской педагогики
Что значит быть учителем для своих детей или быть воспитателем в детском саду?
Пробуждение живых образов в детской душе
Материал для рассказывания в вальдорфской школе с 1 по 8 класс
З лекцій Міхаеля Цеха, прочитаних на всеукраїнському семінарі для вчителів старших класів вальдорфської школи
Учебный план основного учителя вальдорфской школы в существительных
Выдохи – вдохи, жизни удары – Карма учителя… Цикл Сансары!
Оказывается, молодёжное движение — явление очень новое
Вальдорфська школа на другому столітті свого життя
Запрошення до обміну думками
Дневник дистанционной работы вальдорфского учителя в условиях карантина
Этот текст ни в коем случае не методичка. Мой творческий дневник. Мои поиски, мои радости
Колискова – перше музичне враження дитини
Через цю ніжну пісню ми можемо передати дитині найсильніші емоції та почуття - ласку, любов, турботу
Рекомендации к программам вальдорфских школ
или Как основать новую вальдорфскую школу
Основные черты дошкольного вальдорфского воспитания
Будущее развитие каждого отдельного ребенка и человечества в целом зависит от здорового опыта в первые семь лет жизни
Нова школа, в якій практикується досвід рухливого класу, втілюються українські традиції, а кожна п'ятниця - день походу
Архитипические корни вальдорфской педагогики
Если мы хотим воспитывать и обучать, мы должны знать почему и зачем мы это делаем, а также иметь цель воспитания и пути ее достижения
«Семилетия» как эвристический инструмент
или почему вальдорфская педагогика работает
Руководство по выживанию для вальдорфского учителя
Улыбайся! Сияй! Искрись! Не забывай, что ты — учитель, а не похоронное бюро.
Инклюзия и реальность образования
Способны ли мы учиться друг у друга?
Музыка человека и музыка машин
Что такое музыкальный звук? Это одно и то же — звук из колонок и звук живого инструмента или голоса?
Преподавание языка и мировой литературы
Пример настоящего коммуникативно-ориентированного обучения
Всеукраїнський вальдорфський педагогічний семінар
Київське регіональне відділення
Каждый родитель стоит перед задачей научить ребенка взаимодействовать с окружающим миром, и в некоторых случаях это означает сказать твердое "нет". Кто бы мог подумать, что даже в таком вопросе нам на помощь приходят... сказки!
Малювання форм у програмі вальдорфскої школи
Для чого ми вивчаємо цей незвичайний предмет та за яким планом учні проходять заняття з малювання форм?
Фрагмент лекции из семинара Петера Реббе, лечебного и музыкального педагога вальдорфской школы в Гамбурге
По следам конференции в Болонье
Отражение 12 чувств человека в речи. Часть 2
Как пережить грамматику в единстве с чувствами и волей
Отражение 12 чувств человека в речи. Часть 1
"Вперед, к истокам грамматики "
Ваш гід у світі вальдорфської педагогіки в Україні
Чи вміємо ми любити своїх дітей?
Якої любові потребує дитина? Які фактори сімейного життя впливають на становлення особистості в першу чергу?
Эти люди исходят из аксиомы, что дети учатся везде, всюду и всегда.
Петер Люті, досвідчений швейцарський вчитель, розповідає про глибокі та філософські речі простою мовою. Говорить про народження та смерть, про любов та розвиток. Бо все це для нього – вальдорфська педагогіка.
Чи є примус методом виховання?
У статті представлена спроба проаналізувати одну зі сторін традиційного викладання, а саме звичний для нашої країни «метод виховання і навчання» — примус.
Чотири темпераменти: шлях до розуміння людської особистості
Що таке темпераменти і які можливості використання розуміння чотирьох людських типів у допомозі нашим дітям?
Вальдорфська педагогіка завдяки антропософії має в своєму «арсеналі» особливий терапевтичний інструмент - процес спостереження дитини в колі. Яким чином його можна успішно реалізовувати радить доктор медицини Йохан Бокемюль на основі свого...
Осінь набирає свою силу, і природа готуєтся поринути в сон. Це час боротьби між світлом та пітьмою, як у зовнішньому світі, так і всередині кожної людини. Яким чином Архангел Михаїл може допомогти нам у справі перемоги власних «зміїв»?
Більше, ніж пироги до свят. Про участь батьків у житті школи
Як батьки можуть активно долучитись до розвитку школи, що для цього мають зробити вчителі і які аспекти є важливими? Поговоримо про ролі учасників шкільного вальдорфського життя
Чи справді варто вирушати у далеку путь, аби відкрити для себе щось нове? І чи можливо поєднати подорож та навчальний процес. Пропонуємо вам спогади про поїздку 7 класу до Львова, можливо, це і є одна з відповідей на запитання.
У кожного вчителя свій шлях до педагогіки і до дітей. Своїм досвідом з нами ділиться досвічений вчитель з Нью-Йорку Джаніна Златар
Образне мислення та створення казок
Ця стаття розпочинає серію публікацій, присвячених образному мисленню. У цьому циклі статей ми маємо на меті відкрити завісу над тайною образів не тільки в казках, але й в живописі...
Руководство по выживанию для вальдорфского учителя
Как можно осваивать огромные пласты информации и в то же время сопровождать детей в процессе их становления?
Роль родителей в самоуправлении вальдорфской школы
Становление любой школы связано со столкновением интересов и конфликтами. Что же может давать родителям силы и уверенность в защите их интересов?
Конференції вальдорфських батьків
Своїм досвідом участі в міжнародних конференціях вальдорфських батьків з нами поділився Роман Чернявський, представник батьківської спільноти школи Софія, адміністратор школи.
Естественный путь раскрытия способностей ребенка
Мы не можем предугадать всех задач, с которыми через много лет встретятся наши дети, но уже сейчас даем питание для их возможностей
Більшість людей навряд чи зможе уявити щось конкретне, почувши такі слова, як, наприклад, «ефірне тіло». Тим не менше, подібні поняття є стрижнем людинознавства, що лежить в основі вальдорфської педагогіки
Подготовка учителей для свободной вальдорфской школы
Вальдорфские школы предполагают учителя, который больше не является элементом «педагогической системы». Каким образом мы можем этого достичь?
Воспоминания выпускников о вальдорфской школе
В сентябре этого года я подумала: вальдорфская школа, в которой я работаю уже 18 лет, мне много дала. А что она дала нашим ученикам, как они вспоминают то время, когда были в школе?
Человек сотворен из сил Вселенной. Откуда берутся наши движения и только ли тело с его конечностями в этом участвует?
Становление вальдорфского учителя в Украине
Что вас ждет на вальдорфском педагогическом семинаре?
Звичайні питання без відповідей. Про педагогічний семінар
Що таке вальдорфська освіта і в чому її особливість? Що вона дає студентам і як допомагає вона їм не лише у роботі з класом, але і в вихованні власних дітей?
Школа без директора. Її особливо важко уявити суспільству з глибоко вкоріненою традицією надмірної централізації. Еро Пелтонен ділиться фінським досвідом
Запитання та відповіді про вальдорфську педагогіку
Чим вальдорфська школа відрізняється від інших? Яку освіту здобувають вчителі та чи використовують вони стандартну систему оцінювання?
Почему развитие чувств ребенка важнее развития абстрактного интеллекта
Что полезнее для малыша: кататься на качелях или смотреть обучающие видео-ролики?
«Я должен работать не с детьми, а со своим внутренним конфликтом»
Что вы делаете, когда дети вас не слушают? Как справиться с этим?